Kisvállalkozó, kis gonddal

Egész életemben vonzott a víz, a tenger. Kicsiként imádtam a Balatonban fürdeni, a kertben a locsolók alatt futkározni, az esőben táncolni. Ahogy nagyobb lettem eljártam úszni és sosem hordtam magammal esernyőt még a legesősebb napokon sem. Később volt szerencsém megtanulni vitorlázni, és megcsináltam a jogosítványt a motoros csónak vezetéséhez is. Nem meglepő mindez, hiszen édesapám hajóskapitány, édesanyám pedig egy hajós alkatrészeket gyártó cégnél dolgozik. Bennem a víz határtalan szeretete mellett még fellelhető a kreativitás, az örökös csináld magad habitus. Nagyon szeretek saját kezemmel alkotni, amit csak tudok magam csinálok meg és nem a boltban veszem.

Így hát nem olyan régen ötvöztem a kettőt, és kézzel készített víz, hajó, Balaton motívumú táskákat kezdtem gyártani. Először barátaimnak, majd egyre nagyobb lett rá a kereslet, míg nem egy napon céget alapítottam.

Cégem megalapításában a Székhelyszolgáltatás24 nevű cég volt a segítőm és mai napig ők rendezik nekem a teljes körű székhelymenedzsmentet. Hogy miből áll egy ilyen székhelyszolgáltatás? Mivel nem akartam a saját otthonomban bejelenteni a vállalkozásomat, hogy ne kelljen építményadót fizetnem, így kerestem egy ilyen céget, akik tudnak segíteni abban, hogy a vállalkozásom székhelye Budapesten legyen. Szerencsémre a cég több székhellyel is rendelkezik, így a székhelyszolgáltatás 6. kerület, 2. kerület is lehet, sőt még egy vidéki falu is. Én a pesti székhelyet választottam, mert ez számomra a legkézenfekvőbb helyszín. A székhelyszolgáltatás a 6. kerületben a Szinyei Merse utcában van.

Ez a székhelyszolgáltatás, amit én választottam, fél évre nincs 30 ezer forint és egy hónapot pedig ajándékba kapok. Ez a csomag pedig nagyon megéri számomra, ugyanis akár egy nagyobb vagy két kisebb táska árából tudom finanszírozni a fél éves szolgáltatást. A cég segít nekem rengeteg mindenben, például névtáblát helyeznek ki a cégem nevével, ami jogilag nagyon fontos. A legnagyobb segítség, hogy minden hivatalos és nem hivatalos levelemet átveszik a postán, így nem nekem kell rohangálnom. Átvétel után beszkennelik és elküldik nekem, majd pedig elektronikus úton is továbbítják, végül a hó végén az összes levelet megkapom. Szintén hatalmas segítség, hogy tárgyalnak a hatóságokkal, amihez én egyáltalán nem értenék, ők pedig több mint egy évtizednyi tapasztalattal rendelkező cég – inkább rájuk bízom. Így, ha valamilyen hatósági ellenőrzést kap a cégem, akkor azt ők szabályszerűen, kontrollált módon tudják rendezni. Továbbá a különféle kényszerintézkedéseket is tűrik. Ha pedig szükségem lenne tárgyalóteremre, azt is tudnak biztosítani. Ez az én esetemben nem releváns, de ki tudja, mit hoz a jövő, lehet később még szükségem lesz rá.

Ez a cég egyébként rendkívül stabil pénzügyileg, ha nem a piacon a legstabilabb cég, és ezt pedig a Bisnode AA értékelése bizonyítja, ami egy európai vállalkozás, amely a cégeket minősíti pénzügyi stabilitásuk mértéke alapján.

Nagyon jó döntés volt ezzel a céggel dolgozni, ár-, értékarányban tökéletesen megfelel, leveszik a gondot a vállamról sok területen, így én foglalkozhatok csak a táskák készítésével.